Gwarancja i zwroty

Gwarancja

Wszystkie towary zakupione w www.superstorage.pl objęte są gwarancją producenta lub importera. Sprzedawca nie jest producentem towarów prezentowanych w sklepie. Roszczenia z tytułu gwarancji należy zgłaszać do serwisu wskazanego w załączonym do towaru dokumencie gwarancyjnym zgodnie z warunkami tam zamieszczonymi. W przypadku braku wskazania w karcie gwarancyjnej serwisu, do którego należy dostarczyć wadliwy towar, należy skontaktować sie z naszym działem serwisu technicznego support@superstorage.pl w celu uzyskania dalszej pomocy. W przypadku akceptacji przyjęcia reklamowanego produktu przez serwis techniczny Sprzedawcy, do przesyłki należy dołączyć kopię dowodu zakupu oraz dokładny opis usterki. W razie nie dostarczenia wymienionych dokumentów Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy dokonania naprawy gwarancyjnej.
Klient zobowiązany jest dostarczyć wadliwy sprzęt na własny koszt do serwisu Sprzedawcy pod adresem:

COMSET S.A. - SERWIS, ul. Łutnia 7, 30-799 Kraków.

Zwroty

Zwrot towaru zakupionego poprzez www.superstorage.pl musi zostać zgłoszony drogą elektroniczną na adres magazyn@superstorage.pl. Po uzyskaniu akceptacji, zwracany towar musi być dostarczony do siedziby Sprzedawcy na koszt Klienta. Tylko w przypadku uzasadnionych zwrotów, będących konsekwencją niewypełnienia umowy przez Sprzedawcę, koszt dostawy w obie strony pokryje Sprzedawca. W przypadku akceptacji zwrotu z winy Klienta, Sprzedawca może obciążyć Klienta opłatą manipulacyjną związaną z obsługą zwracanego produktu. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu bez podania przyczyny.

Prawidłowe zgłoszenie powinno zawierać następujące informacje:

- nr dokumentu sprzedaży,
- datę zakupu,
- nazwę towaru,
- zwracaną ilość,
- nr rachunku na który należy zwrócić należność,
- przyczynę zwrotu.